Nowy użytkownik serwisu Nie pamiętam hasła

Forum

Środa, 24 kwietnia 2024
Forum Audiofil.pl - wyraź swoją opinię na różne tematy
Odpowiedz
Autor
Wiadomość
FuckinNinja
Gość
Dodano: 2020-08-24 14:21:29
Cytuj
Dzień dobry drodzy forumowicze!

Jestem zupełnym laikiem w temacie, choć muzyka jest mi szalenie bliska, to niestety fundusze nie pozwalają na eskalowanie miłości.

Okazyjnie zakupię wzmacniacz NAD c372 i chciałbym do niego dokupić amplituner i 2 kolumny. I tutaj właśnie moja prośba, abyście wy, doświadczeni koleżanki i koledzy doradzili jakim sprzętem najlepiej się zainteresować.

Rozważam zakup na raty w przedziale 2000-3500 PLN. Ale jeśli ktoś z was ma do odsprzedania godny polecenia sprzęt, to i gotówkowy zakup wchodzi w grę.

Jeśli chodzi o akustykę pomieszczenia to niestety jest to raczej średniej wielkości pokój na planie prostokąta (5x3) w gierkowskim bloku, a największym problemem byłoby to, że sprzęt ustawiony byłby na ścianie dłuższej.

Za wszelkie porady, opinie i sugestie z góry bardzo dziękuję!

P.
FuckinNinja
Gość
Dodano: 2020-08-24 14:59:17
Cytuj
Dzień dobry drodzy forumowicze!

Jestem zupełnym laikiem w temacie, choć muzyka jest mi szalenie bliska, to niestety fundusze nie pozwalają na eskalowanie miłości.

Okazyjnie zakupię wzmacniacz NAD c372 i chciałbym do niego dokupić amplituner i 2 kolumny. I tutaj właśnie moja prośba, abyście wy, doświadczeni koleżanki i koledzy doradzili jakim sprzętem najlepiej się zainteresować.

Rozważam zakup na raty w przedziale 2000-3500 PLN. Ale jeśli ktoś z was ma do odsprzedania godny polecenia sprzęt, to i gotówkowy zakup wchodzi w grę.

Jeśli chodzi o akustykę pomieszczenia to niestety jest to raczej średniej wielkości pokój na planie prostokąta (5x3) w gierkowskim bloku, a największym problemem byłoby to, że sprzęt ustawiony byłby na ścianie dłuższej.

Za wszelkie porady, opinie i sugestie z góry bardzo dziękuję!

P.



edit: nie amplituner, a odtwarzacz.
Odpowiedz